Selasa, 6 Mac 2012

MELAYU MESTI BERUBAH, UMNO TIDAK BERGUNA LAGI.


Kejadian yg baru berlaku di Tangkak baru2 ini harus membuka mata org2 melayu betapa rasionalnya org2 cina dalam menilai sesuatu perkara antara yg hak dan yg batil. Begitu juga tentang perpaduan antara mereka begitu kukuh walaupun berbeza fahaman politik. 


Gambar diatas menunjukkan YB Er Teck Hua, Ahli Parlimen Bakri yg berjumpa dgn pihak polis di IPD Ledang sedang berbincang berkenaan kes yg berkaitan WALAUPUN bukan di kawasan yg diwakilinya menunjukkan keperihatinan beliau dlm memperjuangkan nasib bangsanya. Semasa menemubual dgn Ketua Pemuda MCA Ledang En. Eddie Toh kelmarin, beliau menjelaskan akan membuat sidang akhbar pada hari ini, dan dalam masa yg sama pihak MCA Ledang akan menyediakan barisan peguam utk keluarga mangsa bagi menuntut keadilan yg sewajarnya. 

SATU CONTOH DRP RIBUAN PERISTIWA


Masih ingat kes ini? Kematian beliau mengundang berbagai persoalan. Ahmad Sarbani adalah pegawai kerajaan, bukan ahli PAS atau ahli UMNO. Beliau adalah org MELAYU. Mana suara pemimpin UMNO yg berjuang utk bangsa Melayu? Tidak ada seorg pun pemimpin UMNO yg bangkit menuntut keadilan utk beliau. Semua berlepas tangan. Malah mengkritik dan memperkecilkan usaha pihak yg ingin menuntut keadilan utk beliau semata2 kerana pihak itu adalah dari pihak PARTI PEMBANGKANG. 

Inilah politik parti keramat yg telah menjadi celaka bagi org MELAYU. Selagi wujud UMNO di Malaysia, selagi itulah MELAYU tidak akan bersatu. UMNO lah punca perpecahan Melayu dan umat ISLAM. Org Melayu sudah tidak ada pilihan lagi. Menyokong UMNO bererti bersedia utk menjadikan MELAYU bangsa celaka bagi generasi akan datang. Berubahlah.... 
AYUH TOLAK UMNO PADA PRU13 INI.


TAKBIR...!!!



OLEH: AZHAR HJ ISMAIL ~ 7/03/2012 JAM 11.15AM






Tiada ulasan:

Catat Ulasan