Selasa, 31 Julai 2012

FITNAH JIJIK DARI PENCACAI UMNO LEDANG

ASSALAMUALAIKUM...

UMNO FITNAH DAN SEX tidak boleh dipisahkan, umpama kentut dan taik. Baru-baru ini pada 13.07.2012 dilaman facebook, satu fitnah yg begitu mengaibkan aku telah dilakukan oleh seorang pencacai UMNO yang bangkrap idea melalui sebuah laman blog tanpa nama. Link 'tuakutuk.wordpress.com' juga sudah tidak wujud lagi. Namun disini aku sempat merakam beberapa keratan daripada fitnah itu. Nilaikan...


lu pikir laa sendiri beb...




rakan facebook aku juga dilibatkan... hahaha, sori bro..



anak kecil aku yang tak tau apa-apa pun turut dilibatkan sama...



kemuncaknya, dilibatkan juga gambar anak perempuan aku yang menyebabkan dia menangis dan malu untuk kesekolah, juga mengalami trauma dan mengambil masa untuk pulih seperti sediakala akibat dari gambarnya yang tersebar dilaman facebook itu turut dilihat oleh rakan2nya...


Laporan polis telah dibuat pada 16.07.2012 yg lepas, dimana dua hari selepas itu aku dimaklumkan kes ini akan disiasat dibawah akta 509 oleh Inspektor Zainuddin (itupun sebab aku telefon) dan akan dirujuk dahulu kepada Suruhanjaya Komunikasi Dan Multimedia. Beliau juga turut memberitahu akan menghubungi aku  untuk memaklumkan hasil siasatan, namun hingga ke hari ini masih belum ada apa-apa perkembangan daripada beliau.

Aku yakin kecekapan pihak POLIS DIRAJA MALAYSIA menjalankan tugas dan dipadukan lagi dengan temanya yang hebat iaitu TEGAS, ADIL DAN BERHEMAH akan menjadi harapan yang tinggi bagi aku, keluarga, rakan-rakan dan seluruh rakyat marhaen di MALAYSIA amnya, agar kes ini akan diselesaikan dengan kadar yang segara adil dan saksama.... AMIN YA ROBB AL'ALAMIN.


 by: Azhar Hj. Ismail
      8.35am
      01 Ogos 2012












1 ulasan:

  1. sekejap balun polis sekejap sokong.. hamlau la... kata polis anjing tapi mintak tlg dgn polis juga...

    BalasPadam